تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

لباس عروسی برتر ستارگان هالیوودی در دنیای مد

شاید برخی تصور کنند، از همان زمانی که نخستین بانو، لباس عروسی به تن کرده است، رنگ این لباس سفید بوده است، در صورتی که حقیقت چیزی خلاف این است. جالب است که بدانید حتی قدمت استفاده از لباس های عروسی سفیدرنگ هم بسیار اندک است و به سال 1840 باز میگردد. درست زمانی که ملکه ویکتوریا و شاهزاده آلبرت با یکدیگر پیمان زناشویی بستند، ملکه ویکتوریا رنگ سفید را برای لباس عروسی اش انتخاب کرد. در صورتی که قبل از آن، عروس ها با توجه به آداب و رسوم قومیتی خود رنگ های متنوعی را برای پوشش انتخاب می کردند که البته رنگ آبی در این میان با استقبال بیشتری رو به رو بود. علت هم این بود که در آن زمان رنگ آبی بیانگر پاکی و نجابت دختران بود؛ اماپس از مراسم ازدواج ملکه ویکتوریا، شرایط به نحوی دیگر تغییر کرد. لباس عروسی سنگین، سفید، گران بها و جدید ملکه ویکتوریا خیلی زود توجه همگان را به خود جلب کرد و پس از آن شاهد حضور عروس های اروپایی و آمریکایی با لباسی سفید در خدمات مجالس عروسی بودیم. بعد از گذشت مدتی، لباس سفید عروسی به عنوان یک قانون نانوشته در تمامی مراسم ها اجرا شد؛ به طوری که هم اکنون اکثر مراسم های عروسی با عروسی که لباسی سپید برتن دارد برگزار می شود. 



از آنجایی که خانم ها به طرز پوشش و ظاهر خود بسیار اهمیت می دهند، نمی توان منکر حساسیت انان در انتخاب لباس عروسی، آن هم در مهم ترین شب زندگی اشان شد. به همین دلیل اکثرا هزینه گزافی برای لباس عروسی در نظر گرفته می شود. وقتی اقشار معمول و عادی جامعه برای مراسم خود لباس های گران قیمت تهیه می بینند، قطعا این شرایط در میان چهره های هالیوودی با حساسیت بیشتری در جریان است. تیم تشریفات  عروسی  ملل در ادامه ارزشمند ترین و زیباترین لباس های عروسی که توسط سلبریتی ها تهیه شده است را به شما معرفی خواهد کرد. همراه ما باشید.

لباس عروس کیم کارداشیان

کیم کارداشیان و کایه وست یکی از مجلل ترین عروسی ها را در میان سلبریتی ها برگزار کردند. به طوری که هزینه کل مراسم عروسی8/2 میلیون دلار بوده است که در این میان، 500 هزار دلار آن به لباس عروس کیم تعلق داشته است.




لباس عروس کاترین زیتاجونز
جشن ازدواج کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس بالغ بر 5/1 میلیون دلار هزینه در بر داشت. این مراسم گران قیمت را می توان در قسمت مراسم های ازدواج گران قیمت هالیوودی دسته بندی کرد. کاترین در سال 2000 میلادی برای لباس عروسیاش هزینه ای 140 هزار دلاری پرداخت کرده بود.



لباس عروس مدونا
مدونا یکی از پرطرفدارترین و مشهور ترین چهره های عرصه موسیقی به شمار می رود؛ پس برپایی مراسم عروسی تجملاتی برای او، خیلی هم دور از ذهن نخواهد بود. مدونا و گای ریچی که در سال 2000 میلادی جشن عروسی خود را به صورت کاملا اشرافی و تجماتی برگزار کردند، هزینه هایی که در طی آن شب خرج شد، بیش از 5/1 میلیون دلار برآورد شده است. صحبت هایی که پس از مراسم ازدواج مدونا زبان به زبان می چرخید، حاکی از این بود که لباس عروسی مدونا در شب عروسی اش، 80 هزار دلار قیمت داشته است.




برای کسب اطلاعات بیشتر درباره باغ عروسی  به وبسایت زیر مراجعه کنید.


خاطره ای از برگزاری مراسم عروسی

یادم می آید آن روزها با دیدنش یک دل نه صد دل عاشقش شده بودم. نجابت، وقار و متانتی که در رفتار و گفتارش موج می زد ناخودآگاه من را به سمت خودش می کشید. همیشه ملاکم برای انتخاب همسر همین چند گزینه بود، اما شاید من زیادی خوش شانس بودم که معشوقه ام زیبایی مسحورکننده ای داشت و جذابیتش هر نگاهی را به سمت خودش می کشید. قطعا در کنار هم جای گرفتن این همه ویژگی در یک دختر دم بخت، برایش با درخواست های متعدد ازدواج به همراه بود و حتما کار من هم برای پاسخ مثبت گرفتن از چنین دختری کار آسانی نبود...




خاطره ای از برگزاری مراسم عروسی


برایم مهم نبود، حاضر بودم زمین و زمان را به هم بدوزم تا مابقی عمرم را با ایده آل ترین دختری که به دنبالش می گشتم سپری کنم. شاید به عمرش هیچ وقت خواستگاری به سمجی من نداشت؛ یک روز در مقابل این همه اصرار من کوتاه آمد و قبول کرد که من در ادامه عمر، خوشبخت ترین مرد روی زمین باشم.




همیشه عاشقش بودم و هستم و خودش این را بهتر از همه می داند. یادم می آید پس از گرفتن پاسخ مثبت از دختر رویاهایم نخستین دل نگرانی من با بهترین نتیجه به پایان رسید؛ اما شاید کار من از آنجا بود که سخت تر شد؛ محقق کردن تمامی آرزوهای دختر رویایی ام برای من به معنای خود زندگی بود. از اینکه او را خوشحال کنم احساس شور و شعف می کرد که در راستای همین امر، به فکر برپایی جشن عروسی مثال زدنی و لوکس افتادم و این دومین دل نگرانی من بود. مطمئن بودم آن کسی که پس از انجام این کار بیشتر از سایرین خوشحال خواهد شد، خودم هستم. به همین خاطر سعی کردم اصطلاحا همه جوره برایش سنگ تمام بگذارم. به همین خاطر برنامه ام را در رابطه با برگزاری مراسمی فوق لوکس با او در میان گذاشتم، اول مخالفت کرد و گفت که دوست ندارد برای خوشحالیش خودم را به زحمت بیندازم. می دانستم که این حرف ها را از روی اخلاق مداری و علاقه ای که به من داشت می زد؛ مگر می شود دختری آرزو نداشته باشد که شب عروسی اش، رویایی ترین شب زندگی اش باشد؟ راستش دل خودم هم برای دیدنش در شیک ترین لباس عروس پر می زد. بالاخره توانستم راضیش کنم تا در ادامه راه با من همراه باشد. در نخستین گام سعی کردم تمامی شهر را زیر و رو کنم تا بهترین تشریفات عروسی و خدمات عروسی را پیدا کنم. پس از کلی پرس و جو به نام تشریفات مجالس ملل رسیدم. با دیدن نمونه کارهایشان، حس کردم که می تواند گزینه مناسب ما برای برگزاری مراسمی رویایی باشد.



یک روز که به همراه همسرم به این تشریفات مجالس سری زدیم، مطمئن شدم که بهترین گزینه برای مراسم عروسی ما، تشریفات عروسی ملل است. برخوردار محترمانه و حرفه ای کادر تشریفات، ما را برای بستن قرار داد ترغیب کرد و کار را با آن ها نهایی کردیم. آن روز همسرم هم با دیدن رفتار حرفه ای و نمونه کارهای منحصر به فرد خدمات مجالس ملل  به وجد آمده بود. شور و ذوق را در نگاهش به خوبی حس می کردم و این برای من مهم ترین چیز بود.




امروز نزدیک به 3 سال است که از مراسم عروسی ما می گذرد، اما هنوز هم که هنوز است نام عروسی ما به عنوان رویایی ترین مراسم بر سر زبان هاست. آن شب بدون هیچ گونه اغراقی، بهترین شب زندگی من بود؛ چون تشریفات ملل با توجه به تمامی نکات ذکر شده از سوی ما عمل کردند. مهم ترین چیز برای من دیدن همسرم در لباسی فوق العاده که برازنده شانش باشد، بود. تشریفات ملل با معرفی یک مزون حرفه ای و کاربلد در این عرضه موجب شدند تا من فرشته زندگی ام را در لباسی رویایی و فوق العاده ببینم. به همین خاطر بابت تمامی همراهی اشان در عرصه گل آرایی، معرفی آتلیه، موزیک، نورپردازی، معرفی مزون، آراستن سفره عقد و شام بی نظیرشان از آن ها سپاس گزارم. تیم تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل توانست به بهترین شکل، دل نگرانی دوم من را رفع کند و شبی رویایی را برایمان رقم بزند.






برگزاری مراسم عروسی لاکچری در تهران

شاید کمتر زوجی در این دنیا وجود داشته باشد که رویای برپایی یک جشن و پایکوبی فوق العاده را در شب عروسی در ذهن خود نپروراند. جشن عروسی در چند سال گذشته بسیار ساده و بی ریا در حیاط منازل قدیمی برپا می شد؛ اما در چند سال اخیر، روال کمی با گذشته متفاوت شده است و جوانان دیگر مثل قبل از چنین مراسم های عروسی استقبال نمی کنند. تمایل جوانان به تجمل و اشرافیت، برگزاری مراسم عروسی را به جایی کشانده است که در سال های اخیر اکثرا برای بی عیب و نقص برگزار شدن مراسمشان به موسسه خدمات مجالس عروسی مراجعه می کنند. البته به نظر منطقی می رسد که عروس و داماد های جوان به منظور تجربه کردن یک شب به یادماندنی و به دور از استرس و نگرانی، کار خود را به متخصصان این عرضه بسپارند. در ادامه به معقوله هایی که  تیم  تشریفات عروسی  به آن توجه دارند، می پردازیم تا هر چه بیشتر با حیطه کاری آن ها آشنا شوید.





چگونه در تهران مراسم لاکچری برگزار کنیم؟

مهم ترین گزینه های قابل توجه برای برپایی مراسم عروسی لاکچری
محل برگزاری مراسم را می توان مهم ترین گزینه برای هرچه بهتر دیده شدن مراسم عروسی دانست. تیم تشریفات عروسی ملل به فراخور سلیقه و نیاز عروس و داماد های گرامی چند گزینه برتر باغ عروسی ، باغ تالار و تالار های  شهر را به آن ها معرفی خواهند کرد تا در زمان و انرژی عروس و داماد ها صرفه جویی شود و بتوانند در مدت زمانی کوتاه تر به نتیجه مطلوب دست یابند.نورپردازی و سیستم موسیقی عروسی یکی از مهم ترین و مورد توجه ترین گزینه های عروسی است که تیم تشریفات با انتخاب برترین تیم و سیستم به مجالس عروسی عروس و داماد ها رنگ و جانی دوچندان خواهد بخشید.



هیچ وقت نمی توان اهمیت غذا، پیش غذا و دسر ها را نادیده گرفت. آن چیزی که در نهایت موجب می شود تا در دید همگان خوش بدرخشید، ارائه سرویس و شامی به یادماندنی به میهمانان خواهد بود که موجب می شود تا مدت ها حرف مراسم ازدواجتان بر سر زبان ها باشد. تیم تشریفات اسداللهی با توجه به این اصل، بهترین خدمات را در این شب رویایی به زوج های جوان ارائه خواهد داد. انتخاب یک آتلیه خوب جز ان دسته از گزینه هایی است که برای عروس و داماد ها بسیار حائز اهمیت می باشد. آن ها بر این باورند که در نهایت فیلم، کلیپ و عکسی که از شب عروسی تهیه شود، می تواند خاطره آن شب را همواره برایشان زنده نگه دارد. تیم تشریفات ملل با درک این حساسیت عروس و داماد ها، لیستی از برترین اتلیه های موجود در شهر را متناسب با هزینه و سلیقه زوج ها به آن ها ارائه خواهد داد. گل آرایی، میوه آرایی و شمع آرایی از دیگر خدماتی است که تیم تشریفات ملزم به ارائه آن به زوج ها می باشد. قطعا با فراهم کردن فضایی زیبا و رویایی علاوه بر جلب توجه میهمانان، صحنه های زیبا و دلچسبی در فیلم عروسی حک خواهد شد.




از گزینه های مهم و حائز اهمیت در تالار و یا باغ عروسی که فاصله بگیریم، به عروس و داماد خواهیم رسید. تهیه لباسی مناسب و درخور برای عروس و داماد یکی از مهم ترین گزینه هایی است که زیبایی و ارزشمندی آن هم برای عروس و داماد و هم برای میهمانان حاضر اهمیت خواهد داشت. با انتخاب پوششی مناسب و شیک می توان بسیار بهتر در مجلس درخشید. تیم تشریفات مجالس ملل با درک کامل اهمیت این موضوع و توجه به سلیقه و بودجه عروس و داماد، برترین مزون های شهر را به آن ها معرفی خواهد نمود تا خیلی زود به نتیجه دلخواه خود برسند.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجالس به وبسایت خدمات مجالس ملل مراجعه کنید.


معرفی باغ های عروسی در تهران

در چند سال اخیر، استقبال عروس و داماد ها از باغ تالارها برای برپایی مراسم ازدواجشان به شدت افزایش یافته است. زیبایی، بزرگی و راحتی باغ تالارها را می توان از عمده ترین علل ترویج آن ها در این سال ها دانست. ضمن اینکه تیم تشریفات و خدمات مجالس هم می توانند با دستی بازتر به منظور آراستگی  و مجلل نمودن فضا اقدام نمایند. در صورتی که در تالارها به دلیل محدودیت فضا، از فعالیت و درخشش تیم تشریفات کمی کاسته خواهد شد.



تیم تشریفات عروسی و خدمات مجالس ملل با بهره گیری از تیمی مجرب و با سلیقه آماده خدمات رسانی به عروس و دامادهای عزیز است. از آن جایی که انتخاب یک باغ تالار درخور و متناسب با سلیقه عروس و داماد ها کار دشواری است، بر آن شدیم تا در مورد برخی از باغ تالارهای خوب استان تهران اطلاعاتی را به زوج های دوست داشتنی ارائه دهیم. پس در ادامه همراه ما باشید.


بهترین باغ های عروسی در تهران


باغ تالار تشریفاتی آریانا :
باغ تالار تشریفاتی آریانا با گنجایشی فوق العاده، یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که تعداد میهمانانشان به سقف 1000 نفر می رسد. این باغ تالار که در اتوبان همت-غرب، خیابان استاد شهریار واقع شده است، دارای تمامی امکانات رفاهی می باشد. اتاق عقد مجلل، گروه موسیقی زنده، سالن دنس، لوکیشن لوکس عکاسی، بازارچه، سفره خانه و... از جمله امکانات این باغ تالار وسیع به حساب می آید.



باغ تالار همتی:
باغ عروسی همتی از دیگر باغ تالارهای پرطرفدار غرب تهران است که در محدوده چیتگر واقع شده است. ظرفیت بالا، سالن های مجلل و وی آی پی، کیفیت بالای پذیرایی و... علت محبوبیت این تالار قدیمی در نزد عروس  دامادها است. علاوه بر این که، باغ تالار همتی به دلیل قرار گرفتن در محدوده چیتگر، به علت پوشش گیاهی زیاد از آب و هوای خوشی نیز برخوردار است.

باغ تالار باران:

اگر به دنبال یک باغ تالار شیک و مدرن می گردید، ما به شما باغ تالار باران را پیشنهاد می کنیم. این باغ تالار که در منطقه گرمدره و در 23 کیلومتری غرب تهران واقع شده است، دارای دسترسی راحتی می باشد.  مناظر و فضای بیرونی این تالار بسیار زیبا و رویایی است، ضمن اینکه از طراحی داخلی ساده و چشم نوازی نیز برخوردار است. سالن این باغ تالار وسیع برای پذیرایی از 400 میهمان بسیار مناسب است.