تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

دیزاین عروسی


دیزاین محوطه تاثیر زیادی بر دید مهمانان درباره برگزاری عروسی دارد. گاهی با وجود وسعت زیاد تالار پذیرایی، باز هم دیزاین و طراحی و چیدمان وسایل چشم نواز نیست و نمی تواند حس رضایت را در عروس و داماد ایجاد کند. متاسفانه در چنین شرایطی هر چقدر هم که خدمات عروس و داماد و یا تشریفات شب عروسی از قبیل گل آرایی درست و زیبا صورت گرفته شده باشند، باز هم بدلیل ضعف طراحی فضای عروسی، این زحمات بدرستی دیده نمی شوند و بنابراین این مسئله مهم باید حتما از دید مسئولین برگزاری مراسم عروسی از جمله خود عروس و داماد، مورد توجه قرار گیرد. برای دیزاین استفاده از نورپردازی، شمع آرایی، نحوه چیدمان میز و صندلی های مهمانان، جایگاه عروس و داماد، آتش بازی و ... می تواند نقش موثری را در زیباسازی فضا ایجاد کنند.

در صورت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر در هر یک از زمینه های نامبرده، جهت برگزاری هر چه بهتر خدمات عروسی و جدیدترین مقالات و نکات در این زمینه ها، لطفا به سایت ما مراجعه بفرمایید. در آینده باز هم نکات مهم دیگری در این زمینه ها جهت آشنایی هر چه بیشتر و بهتر شما خواهیم نوشت.




 

گل آرایی در تشریفات عروسی

یکی از آیتم های مهم تشریفات عروسی  مسئله گل آرایی است. زمانی که می خواهید اقدام به برگزاری عروسی نمایید، حتما به این نکته مهم توجه کنید که هر چه در یک خدمات عروسی، تزئینات از جمله گل آرایی زیباتر و باشکوه تر باشد، مجلس عروسی بسیار دلنشین تر و جذاب تر خواهد بود.


در واقع تزئین فضا و محیط اهمیت زیادی در برگزاری جشن عروسی دارد. استفاده از تکنیک های گل آرایی مدرن و یا ساده در این زمینه می تواند به طراحان کمک کند. گل آرایی عروسی بخش مهمی از بار زیبایی مجالس عروسی را به دوش می کشد و در قسمت های مختلف تالار پذیرایی انجام می شود که عبارتند از: گل آرایی میز مدعوین، گل آرایی فضای ورودی تالار یا باغ عروسی، گل آرایی فضای داخلی برگزاری جشن و یا سایر فضاهای مورد نظر عروس و داماد.

گل آرایی هم یکی دیگر از مهم ترین بخش های تشریفات عروسی است چرا که یک گل آرایی دقیق و زیبا هنگام عروسی به برگزاری مراسم عروسی به بهترین نحو کمک کرده و موجب می شود که زحمات گروه ارائه دهنده خدمات مجالس عروسی از جمله خدمات عروس و داماد، نورپردازی و بخصوص دیزاین عروسی بهتر بنظر آیند و علاوه بر این کمک بزرگی هم به زیباتر شدن محیط عروسی و آرامش هر چه بیشتر مهمانان می کند.


سفره خانه سنتی عروسی

یکی از ملزومات برگزاری مجالس عروسی، ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات رفاهی به مهمانان است. جهت اینکار بسیاری از زوج های جوان بجای رزرو تالار عروسی، اقدام به رزرو باغ عروسی می کنند و سعی می کنند که مراسم علاوه بر برگزاری در فضای باز، به شکل باشکوهی انجام شود. در این میان استفاده از برخی امکانات مانند سفره خانه سنتی نیز به برگزاری هر چه بهتر تشریفات عروسی کمک می کند.

سفره خانه سنتی مجالس عروسی همانطور که از اسم آن بر می آید، به شکل سنتی چیده می شود و تمام طراحی آن همانند سفره خانه های سنتی داخل شهر است. در سفره خانه سنتی پذیرایی ها شامل انواع آش، سرو قلیان، کباب ترکی، شکلات داغ، انواع چای و دمنوش و انواع تنقلات به همراه موسیقی کلاسیک و سنتی است.


نشستن در چنین فضایی به همراه نوشیدن چای یا دمنوش های طبیعی و منظره زیبای فضای سنتی سفره خانه علاوه بر حفظ این بخش از فرهنگ زیبای کشورمان، آرامش و جلوه خاصی به مجلس عروسی می دهد.