تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

مشخصات سالن عروسی


یکی از مهمترین بخش های برگزاری مجالس عروسی ، وجود سالن عروسی باشکوه و مناسب است. رزرو یک سالن متناسب با سلیقه و همچنین بودجه مورد نظر عروس و داماد، می تواند خاطره خوشی را در ذهن آنها قرار دهد. اما انتخاب یک سالن عروسی خوب کار راحتی نیست. بخصوص اینکه قبل از برگزاری جشن کارهای دیگری نیز از قبیل تهیه جهیزیه، تهیه خانه، تدارکات عروسی و ... باید انجام شوند. بنابراین گاهی پیدا کردن سالن خدمات عروسی خوب به یک دغدغه تبدیل می شود. برای کاهش استرس های قبل از برگزاری جشن، معیارهای انتخاب بهترین تالارهای عروسی را در زیر شرح می دهیم:

-قیمت مناسب: اولین معیار برای انتخاب یک سالن عروسی متناسب و خوب، توجه به قیمت و هزینه های ورودی است. البته باید توجه داشت سطح کیفیت و همچنین میزان خدمات و امکاناتی که در یک سالن برقرار است، تاثیر زیادی بر هزینه ها دارد. در صورتی که قصد دارید در هزینه های عروسی صرفه جویی کنید، بهتر است یک سالن ارزان قیمت را انتخاب کنید.

-محیط و فضای سالن: فضای سالن باید زیبا و دلنشین باشد به طوری که تا زمانی که مهمانان در سالن هستند احساس راحتی داشته باشند. یک فضای باز و بزرگ که جای نشستن، قدم زدن، رقص و شادی و ... را برای مهمانان فراهم کند، از ویژگی های مهم یک سالن عروسی محسوب می شود.

-نورپردازی سالن: زیبایی سالن بوسیله برخی آیتم ها انجام می شود. تزئین سالن با گل های زیبا که در برخی از سالن ها از گل های طبیعی استفاده می شود و نورپردازی نقش زیادی را در شکوه جشن عروسی دارند. در سالن های مجلل، نورپردازی به شکل هنرمندانه ای انجام می شود. به طوری که تمامی قسمت های سالن را تحت تاثیر قرار می دهد.


در آینده نکات بیشتری در این زمینه و سایر موارد مهم جهت تشریفات عروسی خواهیم پرداخت.