تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

پذیرایی عروسی

پذیرایی از مهمانان در جشن عروسی به معنای احترامی است که میزبان به مهمانان می گذارد. این مسئله یکی از مهم ترین بخش های خدمات مجالس عروسی است. این نکته هنگام برگزاری مراسم عروسی بسیار حائز اهمیت است. در گذشته نیز ایرانیان با برپایی جشن در آغاز زندگی خود، به مهمانان خود ولیمه می دادند و بدین طریق آنها را در شادی خود سهیم می کردند. پذیرایی با انواع خوراکی ها از قبیل دسر، شیرینی، میوه، آب میوه، نسکافه، چای و ... انجام می شود.

در بخش های گذشته درباره  اهمیت این نوع تشریفات عروسی و همچنین مکان های برگزاری (باغ عروسی یا تالار عروسی) برایتان به تفصیل نوشتیم. البته در آینده نیز مطالب بیشتری را برای شما علاقه مندان خواهیم نوشت.

برخی از این خدمات که هنگام عروسی ارائه می شوند و باید با کیفیت مناسب به مهمانان ارائه شود، عبارتند از:

 

-سالاد و اردوور

-میز شام

-کیک عروسی

-آبشار شکلات

-فینگرفود

-دسر

-میوه و شیرینی

-آبمیوه طبیعی

 


خدمات عروس و داماد


خدمات عروس و داماد شامل تمامی مواردی که عروس و داماد برای آماده شدن در هنگام برگزاری مراسم عروسی نیاز دارند. البته به آن خدمات عروسی نیز گفته می شود اما این خدمات در واقع بخشی از تشریفات عروسی را تشکیل می دهند و شامل تمام موارد آن (مثلا اجاره باغ عروسی) نمی شود. از جمله این گونه خدمات می توان به مزون عروس و انتخاب لباس، آرایشگاه، آتلیه فیلمبرداری، ماشین عروس و دسته گل عروس اشاره کرد. البته انجام تمامی این کارها نیاز به زمان زیادی دارد. در صورتی که بتوان این امور را به یکباره توسط یک گروه یا تیم انجام داد، جشن عروسی برای عروس و داماد شیرین تر می شود و کیفیت اجرای مراسم بالاتر می رود و موجب شادی و آرامش هر چه بیشتر عروس و داماد در شب ازدواج شان خواهد شد.


از جمله این موارد به این چند مورد اشاره کرد:

-ماشین عروس

-دسته گل عروس

-آتلیه عروس

-آرایشگاه عروس

-مزون لباس عروس


در آینده به بررسی هر یک از موارد فوق خواهیم پرداخت.


برگزاری تشریفات سفارت خانه ها

یکی از خدمات تشریفات مجالس ملل در کنار برگزاری مجالس عروسی ( شامل کلیه خدمات عروسی، ارائه هر چه بهتر تشریفات عروسی و اجاره باغ عروسی) برگزاری تشریفات سفارت خانه هاست. این امر در دنیای امروز اهمیت خاصی دارد.

همانطور که می دانید برگزاری مراسم تشریفات سفارتخانه نیازمند آشنایی به آداب و رسوم بین المللی است. رعایت این آداب و رسوم در کنار برگزاری باشکوه و آبرومندانه این مراسم در ایجاد ذهنیت مثبت در خاطر طرف مقابل نقش اساسی دارد. از طرفی پایبندی به اصول و اخلاق می تواند در ایجاد حس اعتماد و صمیمیت بین طرفین موثر باشد و زمینه ساز تقویت و گسترش روابط مابین طرفین شود، بطوریکه موجب رونق اقتصادی در کشور شده و همچنین نشان دهنده اصالت فرهنگی یک کشور می باشد.

بنابراین هر چه پذیرایی از مهمانان خارجی بهتر و با کیفیت بالاتری صورت بگیرد، تاثیر بهتری بر آنها خواهد گذاشت و می تواند وجه بهتری از کشورمان را در انظار بین المللی نشان دهد.

 

در واقع یکی وظایف ما شهروندان، کمک به تحکیم روابط کشورمان ایران و دولت های دوست از طریق همکاری و تعمیق درک متقابل ایران و سفارت خانه های آن کشور هاست. جامعه بزرگی از ایرانیان در خارج از کشور زندگی می کند و ایران با داشتن تاریخی کهن و امکانات وسیع اقتصادی و فرهنگی و همچنین جاذبه های گردشگری همچنان مورد توجه ویژه بسیاری از کشورهای خارجی ست. پس با کیفیت هر چه بهتر میزبانی سفارت خانه ها و مهمانان خارجی می توانیم نماینده بهتری برای کشورمان باشیم و به رشد و توسعه ایران کمک بیشتری کنیم. 



باغ عروسی


یکی از مهم ترین عوامل مهم و درست برگزاری مجالس عروسی، جهت ارائه هر چه بهتر خدمات عروسی مکان برگزاری آن است. در حال حاضر خوشبختانه با داشتن امکان اجاره و استفاده از باغ عروسی می توانید به بهترین نحو می توانید تشریفات عروسی خود را برگزار و در برابر مهمانان خود سربلند بیرون بیایید. 

خدمات مجالس ملل  جهت برگزاری هر چه باشکوه تر ضیافت عروسی شما دوستان عزیز بهترین باغ ها و عمارت ها و ویلاها را در تهران و حومه و شهرستانها ارائه می دهد.

این موسسه با در اختیار داشتن بیش از 100  مورد باغ و ویلا و عمارت با ظرفیت ها و متراژهای خاص قدرت انتخاب شما را به بهترین شکل ممکن افزایش می دهد و این امکان را به شمامی دهد که با تناسب به تعداد مهمانها و بودجه مورد نظر شما انتخابی شایسته به عمل می آورید.
 تشریفات ملل شما را ازلحاظ نکات فنی در انتخاب مراسم عروسی یاری خواهد کرد.