تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

ورودی تالار یا باغ عروسی

هنگام برگزاری مجالس عروسی ، یکی از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت مکان ورودی عروس و داماد و همچنین مهمانها است. این نکته در تشریفات عروسی (و یا سایر خدمات عروسی) زمانی که مهمانان وارد فضای مهمانی و جشن عروسی می شوند، به اولین جایی که نگاه می کنند، ورودی تالار یا باغ عروسی است.  بنابراین به هر میزان که این قسمت زیباتر باشد، تاثیر بیشتری بر فضای جشن خواهد داشت. از سوی دیگر معمولا از خروج عروس و داماد از تالار و یا باغ عروسی و نشستن آنها در ماشین عروس، فیلمبرداری می شود، در صورتی که نمای ورودی تالار یا باغ زیبا نباشد، در فیلم عروسی نیز تاثیر منفی دارد.



معمولا هنگام ورود عروس و داماد از افکت های مختلف آتش بازی مانند مه مصنوعی و آتش بازی و پرتاب گل بر روی آنها استفاده شده و عکاس و فیلمبردار نیز مشغول گرفتن عکس های زیبا و فیلم ورودی آنها می شوند. این مرحله بسیار حساس است و هر چه این مراسم مهیج تر، باشکوه تر و زیباتر باشد مسلما تاثیر بیشتر و بهتری در عروس و داماد، خانواده هایشان و حتی مهمان ها خواهد داشت. 

امیدواریم که با این تفاصیل اهمیت این مرحله از مراسم عروسی برای شما کاملا روشن شده و در هنگام اجرای این مراسم زیبا، بتوانید دقایق و ساعت هایی بیاد ماندنی از زندگیتان را رقم بزنید.