تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

مراسم سالگرد ازدواج را چگونه به یاد ماندنی برگزار کنیم؟

برگزاری سالگرد ازدواج  نشانه عشق و رابطه صمیمانه میان زن و شوهر است. زمانی که زن و شوهر نسبت به برگزاری این مراسم اهتمام می ورزند، به این معناست که بنیان زندگی مشترک برای آنها اهمیت دارد و آنها برای تداعی خاطرات شیرین گذشته، تمام تلاش خود را به کار می گیرند. سالگرد ازدواج برای یک زوج عاشق کم تر ازمراسم عروسی نیست اما نباید زیاد درگیر تجملات و ریخت و پاش شد و با ایده های رومانتیک در عین سادگی یک جشن سالگرد ازدواج به یاد ماندنی گرفت.


ایده های مناسب برای برگزاری این مراسم عبارتند از:

تماشای فیلم و عکس های گذشته


می توان از بین تمام عکس هایی که در این سال ها گرفته شده و هرکدام تداعی گر خاطره ای زیبا و به یاد  ماندنی است بهترین ها را انتخاب نمود و برای چاپ آنها طراحی خلاقانه ای انجام داد و در ابعاد بزرگ برای روز سالگرد چاپ نمود.

گل ارایی خلاقانه

ایده دیگر می تواند گل ارایی با گلهای مورد علاقه طرفین باشد، می توان عدد سالگرد را در ورودی تالار یا در منزل با گل طراحی نمود.


گرفتن کادو

دادن کادو و هدیه در مراسم سالگرد ازدواج ضروری است. چرا که یاد و خاطره این مراسم با هدیه تداعی می شود. اما ضرورتی ندارد تا برای خرید و تهیه کادو خود را به زحمت اندازید. بلکه با کادوهای ساده هم می توانید مراسم به یادماندنی را برگزار کنید. بهتر است ابتدا لیستی از لوازم مورد نیاز همسر خود را تهیه کنید و سپس با توجه به اولویت ها یکی از آنها انتخاب کنید. سلیقه همسر خود را در زمان خرید فراموش نکنید. حتی خلاقیت هم به خرج دهید. بهتر است کادوی شما متفاوت باشد و از خرید هدایای کلیشه ای بپرهیزید. با این کار می توانید همسر خود را هیجان زده کنید.


دکوراسیون منزل

طراحی و تزئین فضای منزل هم تاثیر زیادی در بهتر برگزار شدن مراسم سالگرد ازدواج دارد. زمانی که فضای خانه دلنشین باشد، تاثیر زیادی در روحیه زن و شوهر دارد. برای تزئین منزل نیاز نیست تا هزینه های زیادی صرف کنید. بلکه می توانید با کاغذهای رنگی، بادکنک، لامپ های رنگی، و ربانهای رنگی هم فضا را زیبا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت زیر مراجعه فرمایید:

www.melalceremony.com


برای انتخاب بهترین خدمات مجالس به چه نکاتی توجه نماییم؟

زوج هایی که به دنبال  خدمات مجالس عروسی  هستند، باید به این نکته توجه نمایند که برای ساختن یک شب رویایی  و به یاد ماندنی به مشاوره و کمک های یک تیم حرفه ای خدمات مجالس  نیازمند خواهند بود. آن چیزی که زوج ها باید بدانند این است که موسسه تشریفات مجالس با ارائه ی بهترین گزینه ها در ساختن شبی رویایی به شما کمک فراوانی خواهند نمود.  انتخاب آتلیه فیلم برداری، سرویس شام، موزیک، آرایشگاه و... از جمله مواردیست که توسط تشریفات به عروس و داماد ها پیشنهاد  داده خواهد شد. هماهنگ کردن کلیه پرسنل فعال در شب عروسی از دیگر وظایف مهم تیم تشریفات به حساب می آید.در این مقاله سعی شده است تا نکات کلیدی و تاثیر گذاری که در فراهم آوردن یک شب به یادماندنی نیاز می باشد را ذکر نماییم. 

در نخستین گام میزان بودجه ای را که برای تشریفات مجالس و عروسی تعیین کرده اید را بیان نمایید. به این ترتیب می توانید در میان موسسه های تشریفاتی، بهترین  خدمات مجالس  را انتخاب کنید. انتخاب یک موسسه ی ماهر و دقیق، اصلی ترین گامیست که باید برای برپایی یک مراسم رویایی بردارید.

نکته اول: زوج های جوان باید همواره به این مساله توجه داشته باشند که تعداد کارهایی که از سوی یک موسسه تشریفاتی ارائه می گردد، ملاک اصلی  تعیین سطح آن موسسه نخواهد بود. کیفیت، نخستین و مهمم ترین گزینه ای می باشد که باید به آن توجه کنید!

نکته ی دوم: سعی کنید در زمان انتخاب موسسه تشریفاتی، از عروس و دامادهایی که در گذشته مراسم خود را به آن ها سپرده اند، پرس و جو نمایید و میزان رضایت آن ها را بسنجید.




نکته سوم: بررسی رزومه ی موسسه تشریفاتی و در صورت امکان شرکت در یکی از مراسم های آنان نیز در انتخاب بهترین گزینه، کمک به سزایی به شما خواهد نمود.

نکته ی چهارم: سعی نمایید که نمونه کارهای موسسه را در فضاهای مجازی هم چون: فیس بوک، اینستاگرام، تلگرام و... بررسی کنید. در این میان از نظرات کاربران و مشتریان سابق آن ها غافل نشوید!

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید


برنامه ریزی روز عروسی را به چه کسی بسپاریم؟

تشریفات مجالس عروسی یکی از مهمترین بخش هایی است که عروس وداماد باید به آن توجه کنند این مجالس در تمام دنیا با سبک و روش خود و بنا به رسم اقوام برگزار میشود و یکی از زیبا ترین مراسم در دنیاست. این جشن مبارک، از دیرباز تا کنون با رعایت بسیاری از آداب و رسوم انجام می شده است و سابقه ای دیرینه  دارد. امروزه با ماشینی شدن زندگی، مراسم ازدواج ضمن بهره گیری از برخی از آداب و رسوم به صورت مدرن و تشریفاتی برگزار می گردد. زوج های جوانی که تمایل دارند، جشن روز ازدواجشان رویایی  باشد و خاطره ای خوش از ازدواجشان در ذهن همگان حک شود، باید بدانند که مسیر پر فراز و نشیبی را در روبه رو خواهند  داشت. قطعا برگزاری یک مراسم ایده آل، که کلیه رسوم و تشریفات در آن به خوبی رعایت شود، کار آن چنان ساده ای نخواهد بود و نیاز یک کار بلدی دارند کهبهترین تشریفات عروسی  را برپا کند تا یک مجلس رویایی برای عروس وداماد به یادگار بگذارد. تعیین لباس مناسب برای عروس و داماد، انتخاب حلقه، تعیین بودجه برگزاری مراسم، انتخاب باغ عروسی یا سالن پذیرایی مناسب، انتخاب آرایشگاه درخور، تزئین اتاق عقد، گل آرایی سفره عقد، گل آرایی جایگاه عروس و داماد، گل آرایی ماشین عروس، سفارش دسته گل عروس، سفارش کیک، انتخاب آتلیه و... از جمله اموری هستند که عروس و داماد ها باید ماه ها قبل از برگزاری مراسم به فکر آن باشند. قسمت مهم کارها به اموری مربوط می شود که در روز عروسی شاهد آن هستیم! ایجاد هماهنگی بین تمامی تیم های فعال در عروسی و  پذیرایی از میهمانان از مهم ترین عواملی است که باید به درستی  برروی آن نظارت شود. همان طور که می دانید جشن عروسی متعلق به عروس و داماد است و برای  نظارت بر این امور نمی توان روی کمک ان ها حساب کرد. کما اینکه نظارت عروس و داماد بر امور مرتبط به میهمانان در شب عروسی اشان امری درخور و شایسته که در شان آن ها باشد، به نظر نمی رسد. خانواده عروس و داماد می توانند  به کلیه امور مراسم عروسی نظارت کنند. اگر چه این گزینه هم چندان مناسب به نظر نمی رسد. چون در آن شب  خانواده عروس و داماد از شان بسیاری بالایی برخوردار هستند و رسیدگی به امور میهمانان و ایجاد هماهنگی بین سایر تیم های فعال توسط خانواده عروس و داماد نیز چندان برازنده نخواهد بود.


بهترین گزینه برای ایجاد یک شب رویایی، استفاده از یک تیم قوی تشریفات عروسی و خدمات مجالس است. موسسات خدماتی کلیه امور مربوط را به مراسم را به بهترین نحو مدیریت خواهند کرد. از انتخاب تالار گرفته تا نحوه سرویس دهی به میهمانان توسط تیم تشریفات قابل پیگیری است. با کمک موسسات خدماتی می توانید شبی رویایی را رقم بزنید، بدون اینکه کوچک ترین استرسی داشته باشید. خدام  تیم تشریفات ملل  ضمن داشتن ظاهری آراسته و مرتب از میهمانان شما به نحو احسنت پذیرایی خواهند کرد.

www.melalceremony.com

چگونه برای یک عروسی رویایی برنامه ریزی کنیم؟

اغلب  زوج های جوان به برگزاری مراسم عروسی مجلل و تشریفاتی علاقمند هستند. باغ عروسی و یا سالن پذیرایی از میهمانان در شب عروسی از جمله مهم ترین مواردیست که در اشرافی جلوه نمودن مراسم ، نقش به سزایی خواهد داشت. ماشین عروس، لباس عروس، حلقه های ازدواج، سرویس جواهرات، نحوه و میزان پذیرایی از میهمانان از دیگر مواردیست که در برپایی یک عروسی شیک و تجملاتی تاثیرگذار خواهد بود. امروزه برگزاری مجالس عروسی مجلل با هزینه های گزافی همراه خواهد بود. توصیه ی ما به افرادی که به دنبال برگزاری یک جشن رویایی با کمترین هزینه ها هستند، برپایی جشن عروسی ساحلی است. مطمئن باشید برپایی یک جشن عروسی ساحلی به میزان کافی تازه، سرگرم کننده، جذاب، رمانتیک و مقرون به صرفه خواهد بود. شک نداشته باشید که مراسم ساحلی به نسبت مراسمی که در باغ  تالار ها و یا سالن های پذیرایی تشریفاتی برگزار می شود، بسیار کم هزینه تر خواهند بود؛ ضمن اینکه شما در برگزاری مراسم ازدواجتان از روشی جدید و جذاب استفاده کرده اید و می توانید شبی خاطره انگیز را برای خود، دوستان وآشنایانتان رقم بزنید. برپایی مراسم به این طریق کاملا مدرن تلقی می شود. بهتر است در این روش، میهمانان کاملا  آزاد باشند و هر گونه که تمایل داشتند، لباس بپوشند. به منظور احترام به میهمانانتان، طرز پوشش خاصی را به آنها دیکته نکنید.  در ضمن شما می توانید به عنوان میزبان، به نحوه ای جدید و کاملا خارق العاده از میهمانانتان پذیرایی نماییداز دیگر مزایای این روش در برپایی مراسم عروسی این است که می توانید کیفیت خدمات عروسی را بسته به بودجه ی اختصاص داده شده به آن تعریف نمایید. در صورتی که از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستید، می توانید یک عروسی رویایی با کلیه خدمات وتشریفات لازم را تهیه نمایید و اگر از شرایط مالی خیلی خوبی برخوردار نیستید کلیه ی هزینه ها را با یک تفکر مناسب، مدیریت نمایید..



از دیگر مزایای مراسمات ساحلی این است که ساعات شروع و پایان جشن به عهده ی خودتان است ومیی توانید تا هر زمانی که تمایل داشتید به جشن و پایکوبی خود ادامه دهید.

برای کسب از اطلاعات بیشتر به وب سایت خدمات مجالس  ملل مراجعه نمائید

www.melalceremony.com