تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

آرایش و لباس داماد در تشریفات عروسی چگونه باید باشد

یک داماد شیک اصلاح و آرایش مناسبی که برازنده او باشد را حتما در برنامه ریزی  برگزاری مراسم عروسی  خود می گنجاند. همچنین لباس شیک و ستی را انتخاب می کند که از هر لحاظ مناسب اندامش بوده و با فرهنگ و مد روز نیز تطابق داشته باشد.برای انتخاب لباس داماد باید بیشتر به دنبال کت و شلوار های تیره رنگ و یا سفید رفت. البته هر رنگ کت و شلواری که انتخاب می کنید دقت نمایید تا با اندام شما و سایر وسایل ست دامادی تان هماهنگی داشته باشد. مثلا دامادهای لاغر و ریز نقش می توانند از کت و شلوار روشن و جلیقه استفاده کنند تا جلوه ی بهتری داشته باشد و همچنین دامادهای درشت هیکل می توانند از رنگ های تیره و کت های بدون اپل یا با اپل کوچک برای لاغرتر نشان دادن خود بهره بگیرند.



از کراوات و جلیقه همرنگ استفاده کرده و کمربند و کفش دامادی تان را باهم ست نمایید. استفاده از اکسسوری های مختلف همچون گیره کراوات و دکمه سرآستین ست، دستمال جیبی و گل یقه و ... شما را شیک تر و رسمی تری جلوه خواهد داد.
اصلاح مناسب برای داماد از ضروریات می باشد. برای اینکه بدانید چه سبک اصلاحی و یا احیانا ریشی بیشتر مناسب داماد می باشد، به نکات زیر توجه نمایید:
داماد دارای صورت مربعی: باید مدل‌هایی را انتخاب کنند که چهره آن ها را ظریفتر و مستطیلی شکل نشان دهد. ریش کم پشت و مرتب شده توسط آرایشگر گزینه مناسبی برای این دامادها به شمار می رود.
داماد دارای صورت مستطیلی و کشیده: داشتن ریش در ایجاد تعادل چنین چهره ای و تمایل به فرم بیضی کمک می کند. ریش تقریبا نامرتب و کوتاه یا متوسط به چنین جلوه ای کمک می کند.
داماد دارای صورت گرد: این دامادها باید طوری اصلاح کنند که چهره آنها مردانه تر به نظر رسیده و به فرم بیضی مشابه باشد. مخصوصا برای افراد با چهره کوچک و دارای خط ریش باید دقت شود تا مدل ریش انتخابی شان فرم چهره را به هم نریزد. در این حالت می توانید  از ریش گرد به دور چانه و بالای لب خود استفاده کنید.
داماد دارای صورت مثلثی شکل: دامادهای با این فرم صورت باید چانه خود را با ریش حجیم کنند و یک خط ریش داشته باشند. حتی می توانند  توسط یک آرایشگر مدرن ریش خود را نامرتب و ژولیده آرایش کنند.
داماد دارای صورت لوزی شکل: یک ریش پر می تواند به کوچک کردن و ملایم تر کردن چهره این دامادها کمک کند. داشتن یک خط ریش بلند در کنار صورت نیز به تعادل چهره آنان می افزاید. حتی می توانند با خط ریش بلند و پر و ریش کم پشت آرایش خاصی داشته باشند.



گریم کردن داماد
گریم داماد گذشته از نقش مهم آن در زیبایی، برای عکس برداری و فیلم برداری ضروری می باشد. همچنین داماد در کنار عروس خانم باید پوستی متناسب داشته باشد. برای گریم داماد معمولا از مواد غیر چرب و مات استفاده می شود. پس از استفاده از پاک کننده ها و مرطوب کننده ویژه آقایان، جای ریش های اصلاح شده را با کرم مخصوص پوشانده و یکنواخت می کنند. سپس انحناهای نامناسب صورت و نقطه ضعف های چهره  توسط آرایشگر گریم می شود. به عنوان مثال صورت های لاغر پرتر شده و بالعکس. خشکی های لب با براشیگ موساک بچه و روغن های مخصوص برطرف می شود. به طور کلی می توان گفت گریم داماد به صورت اصلاحی انجام می شود و آرایش محسوب نمی شود.

اقدامات لازم که داماد باید قبل از برگزاری عروسی در مورد پوست و چهره خود انجام دهد عبارتند از:

 کوتاهی مو و انتخاب مدل مناسب
اصلاح موهای اضافی روی گونه و پیشانی
تست گریم چند روز قبل از مراسم
بخور دادن پوست قبل اصلاح صورت
اصلاح صورت
پاکسازی پوست
استفاده از ماسک موی مناسب

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره باغ عروسی در تهران به وب سایت  تشریفات مجالس ملل  مراجعه کنید.


جواهرات عروسی شامل چه چیزهایی است؟

جواهرات یکی از مهم ترین آیتم هایی است که عروس در شب عروسی خود استفاده می کند. این که چه جور جواهراتی توسط یک عروس در جشن استفاده شود، رابطه مستقیمی با فرهنگ و نوع ساختار و سنن خانوادگی و قومیتی او دارد. برخی از افراد ترجیح می دهند تا با جواهراتی ساده و شیک شکوه لباس عروس و جلوه آرایش صورت خود را نمایان تر کنند و عده ای دیگر نیز جواهرات سنگین و شکیل را می پسندند تا ظاهری ملکه وار به آن ها بدهد. آیتم های جواهراتی که به طور معمول استفاده می شود عبارتند از دستبند، گردنبند، گوشواره، سینه ریز و یا در بعضی از کشور النگو و پابند. این ها چیزهایی است که به عنوان جواهرات در شب عروسی استفاده می شود. در تعیین جنس این جواهرات نیز فرهنگ و شرایط مالی فرد تا حد زیادی تاثیر گذار است، در کشورهای آسیای غربی و مسلمان نشین، طلا به علت اعتقادات مذهبی و خواصی که دارد رواج بیشتری داشته و علاقمندان بیشتری نیز دارد، لذا در این کشورها عروس خانم ها بیشتر از طلا استفاده می کنند. در سال های اخیر طلای سفید نیز به بازار آمده است که از آبکاری طلای معمولی تهیه می شود. در کشورهای غربی و اروپایی فلزات دیگری از جمله پلاتین و یا سنگ هایی مثل یاقوت و الماس طرفداران بیشتری دارند.





جواهرات عروسی در تشریفات عروسی

جواهرات عروسی شامل چه چیزهایی است؟
در کل استفاده از جواهرات و طلاهای سنگین در آسیا رواج بیشتری دارد. دلایل این اتفاق می تواند فرهنگی باشد و یا به طور کلی سلیقه افراد در این قضیه دخیل باشد. در اروپا و کشورهای غربی ساده پسندی رواج بیشتری دارد و اگر در فیلم ها دیده باشید عروس ها جواهرات خیلی کمی دارند، تمام چیزی که آن ها در شب عروسی خود به عنوان جواهرات استفاده می کند از یک حلقه و یا نهایتا یک گردنبند ساده بیشتر نمی شود.در کشورهایی مثل هند به دلیل علاقه وافر مردم به طلا و جواهرات، عروس ها عموما گردن بندها و دستبندهای بسیار بزرگی می پوشند که در نوع خود منحصر بفرد و عجیب هستند. نوع و سنگینی طلا در این منطقه به بضاعت مالی پدر عروس ارتباط دارد.چین و آسیای شرقی نیز علیرغم پیشرفت های زیاد اقتصادی که در سال های اخیر داشته اند همچنان پایبند آداب و رسوم خود هستند و مردم جواهرات منحصر بفردی را در شب عروسی خود استفاده می کنند. در این کشورها گاهی تاج و یا گل سرهای عروس نیز از جنس طلا و جواهر است که این موضوع به شکوه عروسی می افزاید.



مشهورترین طراحان جواهرات عروسی در دنیا چه برندهایی هستند؟
طلا و جواهر نیز همانند سایر مقوله های زندگی انسان به روز و آپدیت می شوند و هرروزه مدل های جدید و بعضا عجیب و غریب و یا شیک از این وسایل به بازار عرضه می شود. شرکت های سازنده جواهرات عروسی با به کارگیری طراحان خوش ذوق و هنرمندانی که به کار تهیه و ساخت جواهر علاقه دارند بر این تلاشند تا سهم بیشتری را از آن خود کنند و قسمت بزرگ تری از بازار جواهرات دنیا را به خود اختصاص دهند، از این رو هر روز و یا به فواصل کوتاه مدل های جدیدی را ارائه می دهند تا در دنیای پر رقابت مد و فشن عقب نمانند.در صنعت جواهرات مدرن طراحی ها بیشتر به سمت نمادسازی رفته است. تقارن موجود در طرح های قدیم تا حدود زیادی کمرنگ شده است و نظم نیز در این طرح ها شکل جدید و خاصی دارد. طرح های سال 2017 جواهرات نیز از همین قواعد پیروی می کنند. المان دیگری که در طرح های جدید به وفور یافت می شود سنگ های قیمتی و رنگی است که که در اندازه های کوچک و بزرگ و برش های زاویه دار و گرد در جواهرات به کار برده می شود. گاهی حتی از چندین سنگ متفاوت با رنگ های مختلف که الزاما دارای هارمونی نیز نیستند در ساخت گردنبند، گوشواره و یا سایر جواهرات استفاده می شود که این نیز در نوع خود بدیع و بی نظیر است.




برندهای نظیر سوآروفسکی، شنل، دیور و کارتیر از جمله معروف ترین برندهای ساخت جواهرات در سراسر دنیا هستند که مشتریان زیادی از جمله سلبریتی های مشهور هالیوود و اعضای خاندان سلطنتی را در فهرست خود دارند و برای جذب بیشتر مشتریان به رقابت تنگاتنگ با یکدیگر می پردازند.
خدمات مجالس ملل با ارائه خدمات مربوط به مجالس مهم و مراسم شادی شما  تجربه خوب و کارآمد را در این زمینه کسب کرده است. با اعتماد به این مرکز برگزاری مجالس و خدمات عروسی می توان شبی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای خود ثبت کنید و از هرگونه استرس و ناراحتی چگونگی انجام مراسم به دور باشید.

تشریفات عروسی ومجالس ملل با بهره گیری از توان و تجربه متخصصین خود در امر طراحی و اجاره باغ عروسی ، کارهای هنری و مدیریت لحظاتی بی نظیر را برای عروس ها و دامادها رقم می زند.

www.melalceremony.com

آخرین مدل ماشین عروسی در سال 2017

ماشین های عروس یکی از آیتم های مهم یک تشریفات عروسی است که انتخاب آن ها با توجه به سبک و سیاق مراسم و سلیقه عروس و داماد و همچنین بودجه در نظر گرفته آن ها برای این کار بسیار حائز اهمیت است.




داشتن ماشینی زیبا، شیک و مدل بالا برای مراسم ازدواج خواست هر دختر جوانی است اما باید به این نکته اشاره کرد که گاهی با امکانات ساده تر و ماشین های معمولی تر به همراه یک تزیین ویژه و خاص نیز می توان به منظور نظر رسید. انتخاب مولفه های تزیینی یک ماشین عروسی متاثر از سلیقه عروس و داماد است و در آخر نیز کمی چاشنی های آداب و رسوم و فرهنگ را نیز در خود دارد.

گران ترین ماشین های عروسی برای چه کسانی بوده است؟

در طول تاریخ مراسم های ازدواج و از زمان استفاده بشر از خودرو برای جابجایی عروس و داماد در جشن عروسی همواره شاهد وجود ماشین های مختلفی اعم از مدل بالا و معمولی بوده ایم که هرکدام ناشی از فرهنگ و آداب و رسوم و سلایق شخصی افراد بوده اند. در این میان نیز بودند افرادی که که همیشه توجه خاصی به ماشین های ویژه، منحصر بفرد و بعضا گرانقیمت داشتند و از مدل جدید ترین و گرانقیمت ترین خودرو ها به عنوان اتومبیل عروسی خود استفاده می کردند. این افراد که عمدتا ازخاندان های سلطنتی و یا افرادی از طبقات اجتماعی بالا و مرفه به حساب می آمدند همیشه خواستار این بودند که شکوه و جلال و طبقه خود را با نمایش شیک ترین، مدل جدیدترین و گرانقیمت ترین وسایل به رخ همگان بکشند. این بود که از انواع ماشین های لوکس و تشریفاتی در مراسم ازدواج خود استفاده می کردند و به این ترتیب این ذائقه و دیدگاه خود را به طبقات معمولی تر نیز دادند که در روز عروسی خود خواهان شیک ترین و جدید ترین وسایل و امکانات از جمله ماشین های عروسی باشند.





مدل های مختلفی از خودروهای لاکچری و مدل بالا در جشن های عروسی استفاده می شود که بسیاری از آنان به سلبریتی های هالیوود و یا خاندان های ثروتمند پادشاهی در جهان تعلق دارند. برخی از عروس و داماد ها به یک خودرو نیز بسنده نمی کنند و کاروانی از ماشین های لوکس را برای جشن ازدواج خود فراهم می کنند و به این ترتیب زنجیره ای از اتومبیل ها را در خیابان به دنبال خود راه می اندازندش.در سال های اخیر و در مراسم ازدواج افراد مشهوری همچون کیم کارداشیان، پرنس ویلیامز شاهزاده انگلستان، کیت ماس، بیانسه و بسیاری دیگر شاهد استفاده از ماشین هایی چون رولز رویس، مرسدس بنز، استوان مارتین و جمعی از خودروهای لوکس دنیا بوده ایم که در ادامه به آن ها اشاره مختصری می کنیم؛کیت میدلتون و پرنس ویلیامز که یکی از گران ترین مراسم های ازدواج تاریخ را داشته اند در روز عروسی خود از چندین خودروی مختلف از جمله رولز رویس کلاسیک، فانتوم و استون مارتین کلاسیک لاکچری استفاده کردند.



کیت ماس نیز از 6 خودروی رولز رویس گرانقیمت به منظور جابجایی خود و ساقدوش هایش در روز عروسی استفاده کرد.
بیانسه خواننده معروف نیز در مراسم گرانقیمت خود با جی زد خودروی لوکس و تشریفاتی مرسدس بنز را سوار شد.
کیم کارداشیان ستاره مد و فشن در دنیای هالیوود که یکی از گران ترین مراسم های ازدواج در تاریخ را دارد خودروی رولز رویس فانتوم سفید را برای عروسی خود انتخاب کرد.



خدمات مجالس ملل با سال ها تجربه در زمینه مدیریت خدمات مجالس و برگزاری عروسی ها به سبک و سیاق مختلف و برای سلایق متفاوت، عروس و داماد های عزیز را در هر چه بهتر برگزار کردن مراسم خود در بهترین شب زندگیشان یاری می کنند. این مجموعه با دسترسی به بهترین متخصصین امر مدیریت، طراحی و ژورنال های به روز عروسی در ارائه و اجرای بهترین طرح ها در زمینه مجلس عروسی مراسمی خاطره انگیز را برای شما رقم می زند.


تشریفات مجالس ملل  با دسترسی به مجموعه باغ عروسی و امکانات تشریفاتی در زمینه خدمات هرگونه مجالس خیال شما را از بابت مراسم هایتان آسوده و راحت می کند.