تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

بازدید از برج دختر در تور استانبول

بازدید از برج دختر در تور استانبول

برج دختر در یونان باستان و قرون وسطی بیزانس ساخته شده است . برج دختر در جزیره کوچکی واقع در تنگه بسفر در استانبول ، ترکیه واقع شده است . این برج برای قرن ها به عنوان فانوس دریایی مورد استفاده قرار می گرفت ، اما در حال حاضر داخل این برج تغییر شکل داده شده و تبدیل به رستوران ها و کافه های محبویی شده است که منظره فوق العاده زیبایی به بیرون دارد . قایق ها روزی چند مرتبه گردشگران را به سمت این برج میبرند تا مسافران و گردشگران از دیدن این مکان زیبا لذت ببرند



داستانه برج دختر


طبق افسانه زیبای ترکی پیشگویی امپراطور بیزانس را از گزیده شدن دخترش توسط ماری خبر می دهد. امپراطور این قلعه را بر فراز صخره ای می سازد و دخترش را به آنجا منتقل می کند.اما روزی ماری که در سبد انگور پنهان شده جان دختر را می گیرد. از آن طرف در طول ساخته شدن برج یکی از شاهزاده ها به یکی از کارگرها دل می بندد اما از آنجا که اختلاف طبقاتی اجازه ی ازدواج به آن ها نمی دهد، پسر که در آن سوی دریا زندگی می کرده هرشب عرض دریا را طی می کند و خودش را به شاهزاده می رساند. یک شب به علت خاموش شدن مشعل برج، پسر راه را گم کرده و غرق می شود. دختر هم در غیاب او خودش را به آب می اندازد و غرق می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور استانبول , تور لحظه آخری استانبول و تور استانبل نوروز 96 به وبسایت زیر راجعه کنید

www.alefbatour.com

سفره خانه عروسی

هنگام برگزاری عروسی ، فیلمبرداری از مجلس عروسی با برخی چیدمانها زیباتر می شود. سفره خانه عروسی یکی از روش های چیدمان و ایجاد جلوه های ویژه در برگزاری جشن عروسی است. سفره خانه مطابق با طبع عروس و داماد است و می تواند مدرن، سنتی و یا مراکشی باشد. سفره خانه بیشتر به منظور ایجاد فضایی متمایز از سر و صدای جشن و ارائه هر چه بهتر خدمات عروسی برای عروس و داماد و میهمانان است.

 


سفره خانه سنتی: این نوع سفره خانه مجالس عروسی همانطور که از اسم آن بر می آید، به شکل سنتی چیده می شود و تمام طراحی آن همانند سفره خانه های سنتی داخل شهر است. در سفره خانه سنتی پذیرایی ها شامل انواع آش، سرو قلیان، کباب ترکی، شکلات داغ، انواع چای و دمنوش و انواع تنقلات به همراه موسیقی کلاسیک و سنتی است.

نشستن در چنین فضایی به همراه نوشیدن چای یا دمنوش های طبیعی و منظره زیبای فضای سنتی سفره خانه علاوه بر حفظ این بخش از فرهنگ زیبای کشورمان، آرامش و جلوه خاصی به مجلس عروسی می دهد.


سفره خانه مراکشی: همانطور که از اسم آن مشخص است، سفره خانه ای با سبک و سیاق کشور مراکش است که تا حد زیادی به سفره خانه سنتی ایرانی نیز شباهت دارد. بسیاری از عروس و دامادها تمایل دارند جشن عروسی آنها متمایز باشد و در آن طراحی ها و چیدمان ها به طرز متفاوتی انجام شود. سفره خانه مراکشی برای این دسته از عروس و دامادها توصیه می شود. از جمله پذیرایی های این سفره خانه می توان به قلیان عربی مخصوص دو نفر شامل سرویس چای، نبات، خرما و همچنین قلیان میوه ای در طعم های مختلف اشاره نمود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و همچنین برگزاری مراسم عروسی و باغ عروسی لطفا به سایت ما مراجعه بفرمایید.

 

www.melalceremony.com