تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

سفری به نقاط محبوب و همینطور ناشناخته ایران

ایران، کشوری در جنوب غربی آسیا که در یکی از خاص ترین نقاط روی کره زمین قرار گرفته است و هر بخشی از این کشور جاذبه های طبیعی گوناگونی را در خود جای داده است.

اما سفر و گردش در ایران صرفا به رفتن و تماشای طبیعت بی نظیرش ختم نمی شود، بلکه ایران به واسطه برخورداری از تمدنی کهن، آثار باستانی و تاریخی زیادی در سرتاسر این کشور قابل مشاهده هستند.

بنابراین در این بخش میخواهیم سفری به مکان های ناشناخته و همچنین پرطرفدارترین نقاط کشور داشته باشیم، پس با الفبای سفر همراه باشید.

شاید بتوان جزایر جنوبی ایران چون قشم و کیش را از خاص ترین نقاط کشور معرفی کرد، جزایری که علاوه بر برخورداری از خطوط ساحلی دریای خلیج فارس، جاذبه های دیگری نیز در آن جا قابل مشاهده می باشند. جاذبه های چون:

به ادعای مشرق نیوز و به نقل از الفبای سفر، پارک آبی اوشن کیش و دره ستارگان از بهترین مکان های گشت و گذار در ایران می باشند. هرچند که نمی توان از دیگر شهرها و جاذبه ها مثل پارک مینیاتوری واقع در مشهد به سادگی عبور کرد.

به گزارش تسنیم نیوز و به گفته الفبای سفر، در کشور ما، علاوه بر جاذبه های فراوان و معروف خود جاذبه های گردشگری طبیعی کمتر شناخته شده نیز به وفور وجود دارند که شاید بتوان غار مغان و دره تندیس ها که تندیس های از باد و باران هستند را در این لیست قرار داد که مناسب سفر ماجراجویانه هستند.




گردشی به نقاط مختلف جهان

هرکشوری به واسطه قرارگیری در نقطه خاصی از کره زمین، تمدن، مذهب و فرهنگ های متفاوتی که دارد طبیعتا از آثار و جاذبه های منحصر به فردی نیز برخوردار است، از محله های قدیمی که زمانی محل زندگی و تجارت مردم در زمان گذشته بوده گرفته تا موزه هایی که اشیا به جا مانده از سیاست مداران و هنرمندان و دیگر افرادی که روزی توانستند نام خود را در برگه هایی از تاریخ سرزمین خود ثبت کنند را در خود جای داده اند و البته که نباید از مراکز تفریحی و خرید که امروزه ارائه دهند انواع اجناس باکیفیت و تفریحات و سرگرمی های گوناگون هستند و به نوبه ی خود از جاذبه های محبوب شهر خود محسوب می شوند گذشت.

در نتیجه تصمیم گرفتیم که در این بخش گردشی به نقاط مختلف جهان داشته باشیم و بدانیم نقاط نام برده شده در کدام شهر و کشورها قابل مشاهده هستند.


به گزارش ساعت24 و به نقل از الفبای سفر، گردشگری در محله های قدیمی هر کشور شگفتی و جذابیت خاص خود را دارد به این شکل که شما را به سالیان گذشته و تاریخ های پرفراز و نشیب آن سرزمین می برد. 
شهر قدیمی لیجیانگ و محله بستکیه دبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و با قدم زدن در این مکان ها می توانید خودتان را در تاریخ آنجا غرق کنید و از فرهنگ مردم آن جا دیدن کنید.

اما بعد از حضور در محله های قدیمی و باستانی، بازدید از موزه ها نیز، از دیگر کارهای لذت بخش برای شما می تواند باشد مکان هایی که محلی برای تماشای تمامی آثار به جا مانده از افرادی که روزی در سرزمینشان تاثیری گذاشته اند می باشد.

بنابه عقیده تجارت نیوز، در این میان موزه کرملین مسکو، موزه ملی گرجستان و موزه تاریخ ارمنستان که در 3تا از کشورهای کهن کره زمین قراردارند می توانند احساس قدم زدن در تاریخ را به شما القا کنند.

به هر حال بعد از گشت و گذار در میان خانه ها و بازارهای قدیمی و پیاده روی در سالن های کوچکی که تاریخچه ای بلند و طولانی را درخود جای داده اند نوبت آن می رسد که از مراکز و جاذبه های مدرن نیز دیدن کنید.

اغلب این جاذبه ها، در برخی از کشورها به صورت مراکز خرید هستند که علاوه وجود فروشگاه های مختلف که ارائه دهنده اجناس مختلف هستند، کافی شاپ ها، رستوران ها و حتی مراکز تفریحی و سرگرمی نیز در آن جا مشغول فعالیت می باشند.

در این میان به گزارش وبسایت زوم جی و به نقل از الفبای سفر، مرکز خرید فستیوال مرکزی پاتایا، مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت، مرکز خرید سیام بانکوک از مراکزی هستند که می توانید تجربه خرید رنگین کمانی را در آنجا کسب کنید.

ترکیه، ایده آل ترین مقصد برای تمامی سلیقه ها

سفر برای گردشگران می تواند اهداف گوناگونی داشته باشد، بسیاری به دنبال آن هستند تا به دل تاریخ بروند و از آثار به جا مانده از گذشتگان دیدن کنند بسیاری دیگر نیز دنبال آن هستند تا در طبیعت بکر مقصد همچون سواحل، جنگل و ... حضور داشته باشند و از این زیبایی و آرامش لذت ببرند از طرفی بعد از یک سفر پر ماجرا دنبال آن هستند تا سوغاتی و هدایای خوب و با کیفیت را برای خود و نزدیکان خود به رسم یادگار از آن کشور خریداری کنند.

اما کدام کشورها میتوانند مکانی کامل و ایده آل برای اهداف گونانونی که گردشگران برای سفر خود در نظر دارند باشند؟

به گزارش رکنا و به نقل از الفبای سفر، بی شک ترکیه را می توان در این لیست گنجاند، کشوری که آثار تاریخی و باستانی گوناگونی را در خود جای داده است، آثاری همچون مسجد ایاصوفیه،کلیسا چورا استانبول، مسجد مرادپاشا که نمونه هایی از تمدن امپراطوری عثمانی هستند که هرکدام می توانند یک گردشگری بی نظیر در تاریخ ترکیه باشند ، هرچند که نمی توان از ساحل دریای مدیترانه و دریای سیاه و دیگر جاذبه های طبیعی موجود در این کشور به سادگی عبور کرد.


اما بعد از سفر در دل طبیعت بکر و بازدید از تاریخچه نوبت به محبوب ترین قسمت از یک سفر یعنی خرید سوغاتی می باشد، و مسلما مراکز خرید ترکیه بهترین مکان برای خرید هدایا با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشند.

به عنوان مثال طبق ادعای تجارت فردا، مرکز خرید مارماریس را می توان بین یکی از هزاران مراکز خرید فوق العاده ترکیه قرار داد که در نزدیکی سواحل قراردارد و فروشگاه های آن ارائه دهنده اجناس مرغوب ترک هستند و در آن جا می توان خرید بهتر را در تجربه کرد.


هرچند که بنابه نظر پارس نیوز و به نقل از الفبای سفر، هدف تعداد زیادی از مسافران از جمله ایرانیان برای سفر به ترکیه صرفا خرید اجناس مخصوصا پوشاک می باشد که مرکز خرید جواهیر استانبول از بهترین مراکز خرید این کشور می باشد که خریداران علاوه بر خرید اجناس باکیفیت می توانند از دیگر امکانات موجود در آنجا همچون رستورانهای بین المللی و ترک، کافه و همینطور خدمات فروشگاه های دیجیتالی بهره مند شوند.


با این تفاسیر الفبای سفر که ارائه دهنده انواع تورهای ترکیه و بلیط هواپیما به این کشور است می تواند بهترین گزینه برای بهره مند شدن از یک سفر فوق العاده باشد.