تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

نورپردازی داخلی عروسی

یکی دیگر از موارد مهم برگزاری عروسی (شامل ارائه خدمات عروسی) نوع نورپردازی بکار رفته است. 

نورهای داخلی در سالن پذیرایی نیز در ردیف جلوه های ویژه محسوب می شوند. نورپردازی داخلی در جشن عروسی اهمیت زیادی در زیبایی و رمانتیک کردن فضا و وسایل تزئینی دارد که با توجه به چیدمان میز و صندلی عروسی، رنگ سایر وسایل، دیزاین فضای عروسی و حتی نوع گل آرایی انجام می شود. برای مثال زمانی که رنگ گل های چیده شده در سالن بنفش باشند، استفاده از رنگ یاسی زیبایی بیشتری را به سالن می بخشد.

امروزه در بسیاری از مراسم عروسی ایرانی که در تالار یا فضای بسته انجام می شود، از لوازم نورپردازی مجالس مانند تجهیزات رقص نور استفاده می شود.



نورپردازی منزل

در صورت برگزاری مراسم عروسی در منزل و نیاز به نورپردازی داخلی سقف منزل می توان از نورپردازی سقف با کناف استفاده کرد. امروزه در کشورهای پیشرفته از نورپردازی فیبر نوری هم استفاده می کنند. اما در مورد اینکه کدام بخش های خانه می شود نورپردازی کرد باید گفت که تقریبا در صورت بزرگ و جادار بودن فضای منزل برای جشن، محدودیت چندانی وجود ندارد و لذا می توان نورپردازی سقف آشپزخانه و یا نورپردازی پذیرایی را هم به راحتی انجام داد. البته تمام اینها مستلزم پرداخت هزینه های مختلفی است و برای مثال نورپردازی سقف کاذب و یا نورپردازی سقف منزل باید از قبل با هماهنگی و استفاده از افراد با تجربه و همچنین صرف هزینه برای طراحی، نصب و پیاده سازی دقیق آنها برای این کار ضروری است.

www.melalceremony.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.