تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

تشریفات عروسی و خدمات مجالس

برگزاری مراسم عروسی

ایده های جالب برای جشن عروسی

تشریفات عروسی   یکی از جذاب ترین مراسمیست که برای زوج های تازه برگزار می شود. شما می توانید با استفاده از ایده های جالب و خلاقانه بر جذابیت این جشن بیفزایید.

یکی از پر کاربردترین مواردی که در بسیاری از جشن های نامزدی مورد استفاده قرار می گیرد، اهدا گیفت به میهمانان حاضر در جشن می باشد. با استفاده از موسساتی که  خدمات مجالس   را انجام می دهند، می توانید این امر را تسهیل بخشید. قطعا آن ها بهترین مراکز تولید گیفت را به شما معرفی خواهند کرد.




می توانید یکی از عکس های دو نفره خود را به صورت پازلی سفارش دهید و از میهمانانی که در جشن نامزدیتان شرکت کرده اند، بخواهید ضمن یادداشت یک جمله ی خاطره انگیز بر پشت هر یک از قطعات پازل، در تکمیل تابلوی عکس به شما کمک کنند.

می توانید بیسکوییت هایی را که به منظور پذیرایی از میهمانان تدارک می بینید، مرتبط با نامزدی سفارش دهید. به طور مثال شبیه انگشتر، قلب و... .

به منظور تزئین سالن نامزدی، می توانید از تم رنگی متناسب با لباس نامزدیتان استفاده کنید. قطعا  انجام این کار بر جذابیت جشن تان خواهد افزود.

می توانید درون حلقه ی نامزدی، نام همسرتان یا یک جمله ی عاشقانه در وصف وی را حک نمایید.

می توانید دسته گل نامزدی را با چند تا از بهترین عکس های دو نفره ای که در ابعاد کوچک تهیه نموده اید، تزئین نمایید. می توانید این عکس ها را با زنجیرهای زیبا  از قسمت زیرین دسته گل آویزان کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از تشریفات عروسی به سایت خدمات مجالس ملل مراجعه بفرمایید.

www.melalceremony.com

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.